Voorwaarden
Restaurant Lundi hanteert een all-you-can-eat concept in buffetvorm inclusief drank.
Wij hanteren 3 arrangementen afhankelijk van uw verblijfsduur waarin u gebruik maakt van al onze faciliteiten en u geniet van onze diverse keukens. Wij stellen uw plezier en genot als hoogste prioriteit, daarom hebben wij een aantal huisregels zodat we dat streven ook kunnen handhaven.
Huisregels
Verjaardagactie
Legitimatie verplicht tonen, niet te combineren met andere acties en/of cadeaubonnen.
Kinderactie
Maximaal 2 kinderen per volwassenen, niet te combineren met andere acties en/of cadeaubonnen.
Tafelkeuze
Wij proberen aan ieders voorkeur met betrekking tot de "tafelkeuze" te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk. Graag uw begrip hiervoor.
Sluitingstijd
Het restaurant sluit om 22:00, en de keuken om 21:45 soms kan dit afwijken.
Onze gasten dienen altijd minimaal voor het arrangement van 2 uur te betalen.
Gasten die na 20.00 beginnen, betalen ook voor het arrangement van 2 uur
Kom op tijd
Kom a.u.b. op tijd, 30 minuten na uw gereserveerde ontvangsttijd zijn wij genoodzaakt uw reservering te annuleren.
Betaling
U betaalt vooraf voor het door u aangegeven All-in Diner arrangement.
Alcoholpasje
Indien je alcohol wilt drinken en dan betaal je 5 euro borg voor het alcoholpasje. Je verliest de borg als je het pasje kwijt raakt. Uiteraard krijg je je borg terug bij inlevering van het alcoholpasje.
Betaalmethode
De door ons geaccepteerde betalingsmethodes zijn: MasterCard, Visa, American Express, pinnen en contant.
Verspilling
Verspilling wordt niet gewaardeerd. Daarom behouden wij het recht verspilling van eten en drinken in rekening te brengen (bijvoorbeeld € 1,- per item).
Huisdieren
(huis)dieren zoals honden zijn niet toegestaan.
Medische aandoening
Wij geven korting als je een maagverkleining hebt gehad, bij ons ontvang je 5% korting.
Speciale tarieven
Wij behouden het recht op speciale dagen of op feestdagen aangepaste tarieven te hanteren. Onze reguliere acties zijn tevens niet geldig op feestdagen behalve de "Jarige Actie". De feestdagen dagen staan op de pagina Prijzen vermeld. Voor vragen bent u van harte welkom contact met ons op te nemen via de telefoon of email.
Allergenen
Heeft u allergenen? meld dit aan ons zodat we met u de mogelijkheden kunnen bespreken.
Wijzigingen
Veranderingen m.b.t. uw reservering aub minimaal 24 uur van tevoren doorgeven aan ons.
VIP Punten
Bij besteding van elke euro in het restaurant ontvangt u 1 VIP punt. Dit geld niet voor acties, afhalen en bezorgen. Deze VIP punten zijn 1 jaar geldig.